După plasarea comenzii tale, produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către sediul nostru. Te anunțăm despre asta printr-un email imediat ce primim comanda plasată de tine.
Faptul că produsele au fost rezervate de sistem reprezintă o garanție* că produsele vor fi livrate în termenul de livrare specificat produsului aferent. Odată ce o comandă este plasată, fie este îndeplinită în următoarea zi lucrătoare deoarece perechea se află în depozitul nostru, fie este îndeplinită în termenul specificat deoarece produsul se află în depozitul colaboratorilor noștrii.
Plasarea unei comenzi pe site-ul www.cloudkicks.ro nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:
- produsele afișate online nu mai există în stocul fizic in depozit
- pretul afișat este greșit și nu poate fi îndeplinit
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor
* garanția reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
Imediat ce produsele tale sunt verificate de către echipa noastra, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare.
Dacă ai în comanda ta mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe mail te vom anunța care din ele pot fi livrate către tine și care sunt stornate.
Comenzile confirmate și pregătite de livrare pleacă din depozitul nostru în fiecare zi în intervalul orar 15.00-17.00.
Vei fi notificat despre aceste schimbări cu privire la statutul comenzii tale prin email.
O dată pregătită comanda, aceasta va fi ridicată de către curier și va urma drumul către tine. Curierul te va anunța ziua livrării și poți oricând sa stabilești cu el detalii legate de livrare - oră, modificări de adresă etc.
De regulă livrarea se face a doua zi ridicării coletului de la noi, dar din diverse motive livrările pot întârzia. Pentru comenzile plasate spre sfârșitul săptămânii avem posibilitatea de a livra în ziua de sâmbătă, lucru pe care va trebui să-l menționezi în comanda ta.
Curierul va aduce coletele la adresa de livrare pe care ai menționat-o în comandă. Te rugăm ca la adresa pe care ai furnizat-o să fie prezentă o persoană care poate prelua coletul și să plăteasca contravaloarea acestuia.
Este important de stiut ca livrarea produselor de catre firma de curierat nu include optiunea de desfacere a coletului in prezenta transportatorului, care ar permite un refuz al comenzii in cazul unor posibile neconcordante. Daca ulterior doriti sa returnati comanda, va rugam sa cititi sectiunea politica de retur. In cazul in care adresa din comanda dumneavoastra contine km exteriori, conform platformei Fan Courier, livrarea se poate face doar intr-un sediu Fan Courier si va vom contacta in prealabil pentru a va notifica de acest lucru. In cazul in care nu se poate ridica dintr-un sediu Fan Courier comanda va fi anulata. La recepționarea coletului este necesar să verifici aspectul exterior al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile.
Dacă remarci însă că pachetul este deteriorat grav și suspectezi că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, poți refuza preluarea pachetului și informeză-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări vizibile, preiei coletul și semnezi confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier. Curierul are obligația să predea fiecare colet personal, iar când este necesar să revină pentru livrarea lui.
De regulă, dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon menționat când ai efectuat comanda și va stabili de comun acord cu tine un nou termen de predare a coletului.
Daca nici atunci nu te găsește la adresă, coletul va fi returnat magazinului. La primirea acestuia, noi te vom contacta pentru a afla motivul nelivrării și vom stabili o nouă expediție daca cumva a fost o greseala a curierului.
Costul livrării:
• Gratuit pe teritoriul Romaniei pentru comenzile de peste 500 RON.
• 35 RON pentru comenzile de sub 500 RON.