Produsele achiziționate la distanță (online) de către consumatori se pot returna conform dispozițiilor OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului intenția de renunțare, neechivoc, în termen de 14 zile calendaristice începând cu ziua următoare primirii produsului, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
Produsul se va returna de către cumpărător în aceleași condiții în care a fost livrat, respectiv fără urme de uzură (pete, rupturi, zgârieturi s.a.m.d.) sau deterioare a produsului sau a ambalajului/cutiei, fără să prezinte urma de utilizare sau uzură, împreună cu toate etichetele și documentele fiscale primite împreună cu acestea.
În cazul în care produsul nu se returnează în aceleași condiții în care a fost livrat, comerciantul are dreptul de a deduce din valoarea inițială a produsului toate sumele necesare pentru aducerea acestuia în starea în care acesta poate fi din nou supus revânzării. În cazul în care produsul nu mai poate fi readus în starea inițială, deducerea poate fi de până la 100%.
Pentru a vă asigura că produsul se întoarce la noi în aceeași condiție, vă rugam să folosiți cutia în care a fost trimis produsul sau o altă cutie pentru a proteja produsul în timpul transportului.
Vă rugam să expediați retururi la adresa de unde s-a expediat inițial coletul (CLOUD KICKS SRL BUCURESTI SECTOR 5 STR RADACINEI 39A).
În cazul în care doriți să returnați unul sau mai multe dintre produsele achiziționate, CLOUD KICKS vă garantează rambursarea banilor.
Rambursarea banilor se va face doar prin transfer bancar, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data recepționarii produselor, conform celor de mai jos.
Produsele pot fi returnate prin curier (la adresele de pe formularul de retur).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client/cumpărător.
Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit împreună cu produsele în coletul trimis de CLOUD KICKS sau să folosești exemplarul de pe site.
Adresa unde trebuie returnat produsul este menționată pe AWB-ul primit împreună cu coletul.
Vă informăm că în conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data când ați intrat în posesia produsului comandat on-line și livrat prin intermediul unui curier.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
În conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizică) care dorește să își exercite dreptul de retragere și retur, trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare sub aspect fizic și funcțional cum a fost la data când a fost recepționat în baza comenzii făcute on-line.
Clientul trebuie să răspundă pentru diminuarea valorii bunului, datorată utilizării acestuia într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii caracteristicilor și modului de funcționare.
Furnizorul poate reține o sumă de bani echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiente de aspect, funcționare, accesorii lipsă sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsă. Această sumă este stabilită de către un service autorizat în baza unei oferte de preț sau deviz de reparație.
Clientul poate renunța la decizia de retur și după ce produsul returnat a intrat în posesia furnizorului. În acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt în atribuțiile clientului.
În situația în care produsul primit prezintă defecte, te rugăm să consulți secțiunea dedicată garanției aferente produselor noastre și să iei legătura cu noi utilizând următoarele detalii de contact:
Telefon : +40 761 152 347
Email: cloudkicks@gmail.com
În cazul în care dorești să schimbi produsul cu un alt produs din oferta noastră de produse, având o culoare diferită/un număr diferit sau cu un alt produs diferit, te rugăm să ne contactezi în prealabil pe adresa de mail: cloudkicks@gmail.com, unde vei specifica numărul comenzii, numele pe care s-a făcut comanda și produsul pe care îl dorești la schimb și noi te vom îndruma cu privire la adresa unde trebuie să expediezi coletul. Orice schimbare de produs este posibilă și se va face în termen de 30 de zile, în limita stocului disponibil cu privire la noul produs dorit.
Dacă noul produs solicitat, modelul și/sau mărimea alese de tine nu este pe stoc, se va restitui contravaloarea prețului plătit pentru produsul returnat, în contul bancar din formularul de retur, pe care te rugam să ni-l trimiți completat.
Produsul pe care dorești să-l schimbi trebuie trimis către noi prin curier (vă rugăm nu expediați prin Posta Română), contravaloarea transportului fiind suportat de către tine, sau ne poți contacta pentru a trimite noi un curier și vei beneficia de o taxă la un cost preferențial.
În cazul în care dorești schimbarea articolului produsului achiziționat inițial cu oricare alt produs de pe site-ul nostru, schimbul se va face la prețul produselor noului produs din ziua înregistrării returului în sistemul nostru, acesta putând diferi fiind diferit de prețul pe afișat la data la care dvs. ați solicitat schimbul, în funcție de promoțiile active din ziua respectivă.
Există posibilitatea ca prețul produsului pe care îl doriți la schimb să difere de cel afișat la momentul completării formularului de retur. În acest caz, Dvs. veți suporta diferența pozitivă dintre prețul noului produs ales și prețul produsului returnat. În cazul în care noul produs este mai ieftin decât produsul inițial achiziționat, atunci noi vă vom rambursa diferență prin transfer bancar, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care am recepționat de la Dvs. produsul trimis pentru schimb. Solicitarea va fi procesată într-un termen de maxim 14 zile calendaristice de la data recepționarii coletului la depozitul nostru.
Costul de transport inițial nu se returnează decât în cazurile în care vi s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform; daca vă regăsiți în unul din aceste cazuri menționate vă recomandăm să ne contactați imediat prin email la cloudkicks@gmail.com atașând și poze relevante cu problema constatată. Costul de transport pentru retur este suportat de noi numai în cazurile menționate în acest paragraf (dacă s-a livrat un produs diferit, incomplet sau neconform).